loading...
به سایت پرسپولیس خوش آمدید
مهرداد بازدید : 4 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

خبرگزاری پرسپولیس نیوز : مهدی مهدوی کیا پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران مقابل عراق به خبرنگاران گفت: بازی بدی نبود. دو روز پیش مقابل این تیم به میدان رفتیم و توانستیم در دیدار دوم عراق را شکست دهیم هرچند به پیروزی رسیدیم اما ایراد‌هایی در کار تیم وجود دارد که قطعا مربیان تیم با برنامه‌ریزی‌ای که انجام می‌دهند این مشکلات مرتفع می‌شود.

 

برای بهتر شدن نیاز به بازی‌های دوستانه و بین‌المللی بیشتری داریم تا در جام جهانی تیم‌های زیر ۱۷ سال بتوانیم به موفقیت برسیم.

وی در مورد چند سری شدن اردوی آلمان خاطرنشان کرد: همان بهتر که اردوی آلمان کنسل شد چرا که در این مقطع زمانی اکثر تیم‌های آلمانی در فصل استراحت قرار دارند و تیم ملی زیر ۱۷ سال که هدفش انجام بازی با تیم‌های بزرگ است نمی‌توانست این کار را انجام دهد.

وی افزود: قصد دارم به آلمان سفر کنم و آنجا یکی دو کمپ خوب را از نزدیک ببینم تا اگر شرایط فراهم بود صحبتی انجام دهیم تا تیم ملی در آینده اردویی در آلمان داشته باشد و بتواند بازی‌های بزرگ و خوبی را انجام دهد.

مهدوی‌کیا با تاکید بر اینکه تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران نیاز به بازی‌های تدارکاتی بیشتری دارد یادآور شد: در جام جهانی کار بسیار سختی در پیش داریم. باید با تیم‌های بزرگ اروپا، آمریکای جنوبی و آفریقا بازی کنیم. بازیکنان ایران کم‌تجربه هستند و اگر مقابل تیم‌های بزرگ به میدان بروند ترسشان می‌ریزد و می‌توانند در جام جهانی عملکرد بهتری داشته باشند.

مهدوی‌کیا در پاسخ به این سوال که او در کنار تیم ملی زیر ۱۷ سال حضور دارد و آیا کمک فنی‌ای ارائه می‌کند اظهار داشت: من کنار تیم هستم و از لحاظ روحی روانی سعی می‌کنم با بازیکنان صحبت کنم. جلساتی را با آنها برگزار می‌کنم و در تمرینات و اردوها کنارشان هستم. در جام جهانی نیز به همراه آنها سفر خواهم کرد تا از لحاظ روانی به آنها کمک کنم.

در مورد مسائل فنی نیز تیم ملی زیر ۱۷ سال علی دوستی را در کنار خود می‌بیند که استاد من و یکی از بهترین مربیان رده سنی پایه است. او دستیاران خوبی دارد. در کنار تیم ملی زیر ۱۷ سال سعی می‌کنم چیز‌هایی یاد بگیرم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ما نیاز به استفاده از مربیان بزرگ دنیا در بخش پایه نداریم گفت: در تیم ملی زیر ۱۷ سال کار پایه به خوبی انجام می‌شود و مشکل اصلی ما ضعف کار آموزشی در رده پایه به وسیله باشگاه‌ها است. باشگاه‌ها در این بخش خوب عمل نمی‌کنند و خروجی خوبی ندارند. سطح بازیکنان چندان خوب نیست و زمانی که ما در رده نوجوانان و جوانان بازی می‌کردیم سطح بازیکنان بسیار بالاتر بود.

کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران در مورد اینکه در مصاحبه‌ای اعلام کرده هوس بازگشت به فوتبال را پیدا کرده است عنوان کرد: در مصاحبه‌ای که انجام دادم هنگام بازی لیگ قهرمانان اروپا بود. وقتی هیجان فینال را می‌دیدم گفتم انقدر اینجا مسابقه باشکوه است که آدم هوس می‌کند به فوتبال بازگردد. من به طور قطعی از فوتبال خداحافظی کردم و دیگر قصد بازگشت ندارم.

مهدوی‌کیا در مورد دیداری که قرار است برای خداحافظی او بایرن مونیخ و هامبورگ انجام دهد گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست قرار است چند وقت دیگر به هامبورگ سفر کنم و با مدیران این باشگاه جلسه‌ای داشته باشم تا ببینم چه اتفاقی برای این مسئله به وجود می‌آید.

وی در مورد بازگشت علی دایی به عنوان سرمربی به تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم به این علاقمند هستم و دعا می‌کنم نتایج خوبی کسب کنم.

مهدوی‌کیا در مورد اینکه کریمی اعلام کرده می‌خواهد فوتبال بازی کند خاطرنشان کرد: کریمی برای پرسپولیس و فوتبال ملی زحمات زیادی کشیده است. اعتقاد دارم خداحافظی او احساسی بود و فشار باخت مقابل سپاهان سبب شد چنین تصمیمی را بگیرد. علی حداقل یکی دو سال دیگر می‌تواند برای پرسپولیس و فوتبال ایران مثمر ثمر باشد و امیدوارم شرایط بازگشت او به پرسپولیس مهیا شود.

مهدوی‌کیا در مورد اینکه علی دایی و محمد رویانیان واکنش مثبتی به بازگشت علی کریمی نداشته‌اند اظهار داشت: وارد این مسائل نمی‌شوم و تنها آرزوی من موفقیت پرسپولیس است. برای علی کریمی هم آرزو می‌کنم هرچه خیر است اتفاق بیفتد.

مهدوی‌کیا در مورد اینکه تیم ملی ایران یک بازی بسیار بد مقابل قطر دارد گفت: در مرحله بسیار حساسی قرار داریم. در سال ۲۰۱۰ در چنین شرایطی بودیم و دیدیم که عدم صعود ایران به جام جهانی شادابی را از فوتبال ایران گرفت. امیدوارم از این کار سخت موفق بیرون بیاییم.

وی تاکید کرد: شرایط بازی با قطر بسیار سخت است در دوره پیش نیز در یک بازی حساس باید قطر را در کشورش می‌بردیم که موفق به انجام این کار شدیم. امیدوارم این اتفاق این بار نیز تکرار شود.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه چرا از بازیکنان اصلی ایران مقابل قطر استفاده نشد عنوان کرد: در آن مقطع بازیکنان استقلال و سپاهان درگیر مسابقات بودند باید ببینیم کادر فنی چه اندیشه‌هایی دارد و آنها را در این راستا کمک کنیم. امیدوارم تمامی برنامه‌ها منجر به شکست قطر و موفقیت تیم ملی شود.

مهدوی‌کیا در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات کی‌روش و رحمتی و عقیلی به لجبازی تبدیل نشده است خاطرنشان کرد: از تیم ملی دور هستم و نمی‌دانم چه اتفاقاتی در آن رخ می‌دهد. به همین خاطر نمی‌توانم اظهار‌نظری بکنم. تنها آرزو می‌کنم تیم ملی بتواند به موفقیت برسد.




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 156